Indonézia - 5. nap
2017. október 02. írta: MiraEszti

Majmok bolygója és a soha nem látott naplemente

A 2. napunk Balin ismét elég rohanósra sikeredett. A Rani Gardenben bekapott gyors reggeli után Ubud városa felé vettük az irányt. A térképen látottak alapján azt gondoltam, hogy ez egy tipikus „semmiközepe” kis falu, de a valóság megint (már sokadszorra) eltért az előzetes elképzeléseimtől. Ubud is…

Indonézia - 4. nap

Bali avagy a „turisztizált” Indonézia

Bali a gazdag indonézek szigete. Már Jáván mesélték nekünk többen is, hogy az élet Balin drágább. Cserébe többet keresnek, sokan ezért is mennek oda dolgozni. Egyértelműen az idegenforgalom élteti a gazdaságot, minden a turistákról ill. a turistáknak szól. Egy picit tisztább is, de azért nem…

Indonézia - 3. nap

A vidéki Indonézia

A városból kiszabadulva kezdett első ízben megtetszeni az ország. Vidéken nincs zsúfoltság, buja a növényzet, mindenfelé banán- és pálmafák szegélyezik az utat, szép házakat lehet látni és jobb a levegő is. Két vízesést néztünk meg, a Curug Benowo-t és a Curug Lawe-t. A curug egyébként vízesést…

Indonézia - 2. nap

Semarang, Észak-Jáva ipari központja

Jakartából egy helyi repülőjárattal, a Citilinkkel utaztunk tovább Semarangba. Úgy gondoltuk, inkább passzoljuk a 7-8 órás vonatozást és így legalább lesz időnk a városra. Ezen a repülőjáraton már nem volt olyan modellalkatú a személyzet, de célba értünk hamar és ez volt a fontos. Az Achmad Yani…

Indonézia - 1. nap

Jakarta, a szenny fővárosa

Megérkezve Jakartába úgy éreztem magam, mint a kislány, aki nem azt a babát kapta karácsonyra, amit szeretett volna. A város iszonyú mocskos, tele van szeméttel és penetráns bűz terjeng, amiben valószínűleg az utcán árult, naphosszat a melegben aszalódó húsok, a nyitott árkokban folyó szennyezett…

Indonézia - 0. nap
2017. október 02. írta: MiraEszti

Az interkontinentális repülőút, avagy hogyan húzzunk le 12 órát 11000 m magasban egy helyben ülve

Jól indult az utazásunk, ugyanis a kedves Singapore Airlines már reggel értesített sms-ben, hogy a járatunk 3 órát késik. Ennek csak azért „örültünk” nagyon, mert a kis műszaki hiba az amúgy is rövid 20 napunkat még jobban megkurtította. Ami viszont nagyon pozitív volt (azon kívül, hogy…